کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ

یاسریع الحساب


گاهی شب ها مثل مثلا امشب، به سرم می زند یک متن بلند بالا بنویسم و برایت بفرستم و خودم را در یک دردسر عمیق بیاندازم. گاهی فکر می کنم ارزش این دردسر را داری و لیاقت این فاجعه را دارم. یا گاهی فکر می کنم بی هوا سر راهت سبز شوم و ببینم واکنشت چیست. یا باز هم بنشینم و از خدا خواهش کنم ...


#ریحانه_کاف

  • میم :)

نظرات  (۴)

این فکر های پلیده ! بهش توجه نکن
منم حس تو رو دارم ...
پاسخ:
البته حس ریحانه ست
اما میفهممتون:)
  • ریحانه کاف
  • مثلا امشب به سرم زده که برم بپرسم اربعین برنامه ش چیه ...
    پاسخ:
    #میخواهمت_دیوانه_جان :))
    هرشب فکر می کنم برایش بنویسم ولی روزها است که دیگر جرات ندارم    
    پاسخ:
    برای کسی بنویسیم که ارزشش رو داشته باشه ...
    برای قلم حرمت قائل شه..
    اگه داره..اگه میشه..بنویس..حتی اگه هیچ وقت برایش نفرستی
    یادداشت های گوشی من پر از نامه فرستاده نشده ست:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">