کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

حوالی خانه ی پدری

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

دیروز قرارمان ایوان آینه بود، ایوان آینه جای خوبی برای قرار گذاشتن است، دیگر لازم نیست هزار بار زنگ بزنی تا پیدایش کنی، یک بار که نگاهت را بچرخانی میتوانی ببینی اش.

از آن طرف لطفی که دارد این است که ایوان آینه منِ آدم را میگیرد. من ش را بر میدارد و میسپارد به دست آینه ها و هزار تکه میکند، میگوید از اینجا به بعد را باید بی من بروی، اینجا هر چه هست "ما" ست.

دیروز قرارمان ایوان آینه بود، چشم گرداندم و دیدمش، بی من.

 آرزو کردم روزی بیاید که قراری بگذارم در ایوان طلای نجف! که چشم بگردانم و ببینمش، بی من، که او هم بی "خود" باشد، که حتی خبری از "ما" هم نباشد، فکر و ذکر و امید و آرزو و گفت و شنودمان فقط او باشد. شبیه او شدن و شبیه او ماندن.


پ.ن: نگفتم میخواهم با "چه کسی" قرار بگذارم، رفیق، مامان، بابا ، شاگرد ، استاد یا هر که! فقط گفتم دلم میخواهد "کجا" قرار بگذارم..


  • میم :)

نظرات  (۴)

  • خانم الفــــ
  • چقدر قشنگ نوشتید... ان شاءالله همۀ أنا أنا ها، تبدیل بشه به هوَ هوَ...
    پاسخ:
    قشنگ میبینید :)

    عجب دعای خوبی!

    ان شاء الله
    ان شاء الله
    ان شاء الله
    "ایون آینه" چیه دیگه؟ دی:
    پاسخ:
    ایوانِ آینه دیگه :)

    ایوانی ست در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
    دقیقا با کی؟؟
    پاسخ:
    اصلا با احلام :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه قدر خوب نوشتی، چه شاعرانه است نگاهت و عرفانی :))
    منم از اونجا خیلی خوشم میاز
    پاسخ:
    چشماتون خوب و شاعرانه و عارفانه میبینه... :)
    عزیزید
    ممنونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">