کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

سکوت کردی و این اول شنیدن بود

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ
یَا خَیْرَ الْمُحْسِنِین

روزهایم را به سکوت میگذرانم،حالِ خوبی ست،جواب هایم از حد معمول کوتاه تر شده،گوله شده ام در خودم و فکر میکنم لاکِ لاک پشت بهترین جا برای اوست،خانواده ام احساس میکنند تلف شده ام، احساس میکنند این ره که من میروم به ترکستان است، اما من وقتی جلوی در دانشکده علوم انسانی ایستادم فقط لبخند زدم و زیر لب گفتم: کل شی یرجع الی اصله.

+برای خوبان نوشتن چنان طعمی دازد که دیگر دستم به از خود نوشتن میلی نشان نمیدهد.

الحمدلله و فقط همین!


این هم نامه چهارم:)

  • میم :)

نظرات  (۱)

  • د‌ل‌باخته ..
  • خدا را شکر
    خدا قلب و قدم و قلمتان را آباد و استوار و پربرکت کند
    پاسخ:
    ان شاءالله
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">