کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

اتاق ریکاوری

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ

یا رحیم

خیال خام پلنگ من،به سمت ماه جهیدن بود

و ماه را ز بلندایش به سمت خاک کشیدن بود


پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
که عشق ـ ماه بلند من ـ ورای دست رسیدن بود...



+من فکر میکردم بعد از کنکور میشود خیلی خیلی راحت تر از قبلش نوشت،خواند،زندگی کرد،حالا میبینم چقدر همه چیز را یادم رفته،چقدر نوشتن برایم سخت شده،چقدر در سر و کله خودم میزنم که یک غزل درست حسابی بگویم،نمیشود.هنوز هر کاری را میخواهم شروع کنم یک حسی در گوشم میگوید " درس هایت را خواندی؟ "

انقدر حرف در گلویم مانده که یادم رفته دقیقا چه بودند،خدا نصیب نکند..

شما نمیدانید دیه این تکه تکه شدن روحم را باید از آموزش و پرورش بگیرم یا سازمان سنجش؟

  • میم :)

پسا کنکور

نظرات  (۳)

  • ...:: بخاری ::...
  • خوش آمدی خوش آمدی!!
    پاسخ:
    وای ممنووون از استقباااال:))
    اون دنیا همه با هم سر پل صراط وامیستیم و از حضرت رب می پرسیم جواب اون یه سال ما رو کی باید بده ؟
    اون وقت از آموزش پرورش و سنجش گرفته تااااااااا کاظم قلمچی و امثالهم ؛ حساب میکشیم
    پاسخ:
    سلام:)

    واقعا چی میخوان جواب بدن؟
    فقط من میترسم به جرم همراهی باشون عذاب شم!
    منکه نمیگذرم از هیچکدومشون! چه آموزش پرورش و سازمان سنجش، چه کاظم قلمچی و هرکسی که مسبب این شرایط استرس زاست رو. که کاری کردن که تو اوج جوونی این همه غم و غصه و دلهره و استرس به آدم هجوم بیاره. من خودم چند سال از عمرم کم شد با همین کنکور.
    پاسخ:
    واقــــعــــا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">