کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

هعی!

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

یاسامِعَ الاْصْوات


هیچ جوره در کتم نمیرود که مهر بیاید و من وقتی اولین روز وارد آموزشگاه میشوم هیچ کس از صف نپرد بیرون و نگوید سللللللام!

  • میم :)

نظرات  (۳)

روز اول مهر پارسال پریدم وسط کلاس و گفتم سللللااااممم
فقط واسه این که یادم بیاد سال قبلش هم اون موقه ش همونطوری سلام کرده بودم و سال قبلش مدرسه بودم و این سالش دانشگاه
چه زود گذشت :)
خلاصه که میتونی خودت بپری وسط عین احمقا بلند به همه سلام کنی :)
پاسخ:
اگه پسرا نبودن باشه:)

ولی تغییر سختیه
من اگه میدونستم کجا قبول میشم دوستامو مجبور میکردم همه بیان اونجا
دنیا چش نداره آدما رو کنار هم ببینه انگار!
:/
میشه لطف کنید معنی اسم وبتون روبگید؟!
پاسخ:
سلام
یه کلمه جدیده از مصدر کوچیدن
مثل رویش یه کلمه س از مصدر روئیدن:)
سلام
میشه لطف کنید معنای اسم وبتون روبگید؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">