کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

کوچش

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی!

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ

یا غافر الخطیات


پس آدمی بایستی مراقب درِ دل خود باشد؛

حبّی که با نسیمی بیاید

به فوتی میرود

اما

اگر آن دلیلِ محکم و مقدسِ ازلی باشد

به ابد نیز گره خواهد خورد

در دل هایتان را باز نگذارید

کسی را که باید در دل شما باشد

خدا از همان اول گذاشته

مثلا شما باورتان میشود ما سید الشهدا "ع" را فقط ۱۸ ،۳۰،۲۰ سال دوست داشته ایم؟ فکر نمیکنید قدمتش بیش از این ها باشد؟ از روزِ "الست بربکم" ؟

در دل هایتان را باز نگذارید ، کسی که اینجا خانه دارد قبل از تولد شما نیز سندش را داشته،

و یادمان باشد دروازه اصلی دل ها

چشم هایند..

  • میم :)

نظرات  (۲)

عشق{حسین} از ازل است و تا ابد خواهد بود 

جوینده عشق بی‌عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود 


پاسخ:
دقیقا!
  • د‌ل‌باخته ..
  • از ازل درطلبت چشم ترم گفت حسین
    هر کجا بال زدم بال و پرم گفت حسین

    مادرم داد به من شیر محبت اما
    من حسینی شدم ازبس پدرم گفت حسین..
    پاسخ:
    یا حسین..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">